Tack. Förlåt! Och Glad Midsommar!

Har du haft svårt att komma fram på telefon i sommar? Har du fått vänta längre än du hoppats på för att få din maskin servad? Har du fått stå i kö i butiken i väntan på att få hjälp?

Förlåt oss! Vi har helt enkelt inte räckt till för er alla i början av den här säsongen.
Vi har inte kunnat ge er den uppmärksamhet ni förtjänar som våra kunder, vänner och affärspartners. Vi är medvetna om det och arbetar för att nå våra ambitioner när det gäller kundservice.

Det har varit en mycket speciell tid sedan ägarbytet för ett år sedan. Förändringar har genomförts på alla håll och kanter och tidvis har det verkligen varit lite rörigt, det erkänner vi.

Vi har lyssnat på era önskemål och tagit till oss av era synpunkter under den här tiden.
I skrivande stund, i slutet av juni, så känns det som att vi har hamnat på rätt spår. Vi har i veckan arbetat fram ett nytt växelsystem för våra telefoner, där du som kund lättare skall komma fram. Vi har en ny och smidig rutin för våra automowerinstallationer, och framförallt; vi har fått ihop en personalstyrka med härlig energi!

Vi hoppas verkligen att du som kund ska märka av våra förbättringar på ett positivt sätt framöver. Tack för att du hjälper oss att bli bättre!

Vi önskar er alla kunder, nya som gamla, en riktigt glad midsommar!

installationwebb
Vi utför installation av slinga för automower i härlig midsommartid!